درخشش خبرنگاران شهرآرا در سومین جشنواره مطبوعات شرق کشور | شهرآرا، سرمایه فرهنگی مشهد است برگزیدگان جشنواره ملی عکس زعفران معرفی شدند + تصاویر برگزیده مناسبت‌ها و تقویم فرهنگی‌هنری امروز (جمعه، ۹ آبان ۱۴۰۴) صوت | آهنگ جدید علیرضا قربانی با نام «گیسوی باران» + لینک دانلود رسانه‌ها چگونه بر تصمیمات و ادراکات ما اثرگذارند؟ | بررسی اثر رسانه‌ها بر شناخت و روان انسان اکران «هلو کیتی» کمپانی وارنر برادرز در تابستان ۲۰۲۸ «قیصر امین‌پور» مرتبه‌ وجودی متفاوتی داشت گای ریچی و جیسون ششمین فیلم اکشن را با هم می‌سازند نسیم ادبی «اتاق فرار» را روی صحنه تئاتر می‌برد زمان انتشار فصل پنجم سریال پسران مشخص شد «کج‌پیله» پیشتاز سینمای ایران صوت | آهنگ جدید محمد معتمدی با نام «عاشقم» + لینک دانلود دیوید تنانت در سریال «دختران گیلبرت» بازی می‌کند؟ توقیف فیلم‌های «پژمان جمشیدی» تکذیب شد زمان اکران «ماجراجویی‌های کلیف بوث» دیوید فینچر اعلام شد
سرخط خبرها

پنجمین نشست تعاملی «رسانه در میدان» در مشهد برگزار شد | بررسی ۴ مرحله کار خبری در شرایط بحران

  • کد خبر: ۲۳۳۵۱۱
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۰
پنجمین نشست تعاملی «رسانه در میدان» در مشهد برگزار شد | بررسی ۴ مرحله کار خبری در شرایط بحران
پنجمین رویداد از سلسله نشست‌های انتقال تجارب «رسانه در میدان» در مشهد برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، پنجمین رویداد از سلسله نشست‌های انتقال تجارب «رسانه در میدان»، ظهر امروز (۲۳ خرداد ۱۴۰۳) با حضور سیدعلی میررضوی عضو هیئت مدیره خانه مطبوعات و انجمن‌های صنفی مطبوعاتی و جمعی از اصحاب رسانه و مدیران روابط عمومی در تالار همایش‌های شهرداری مشهد برگزار شد.

پنجمین نشست تعاملی «رسانه در میدان» در مشهد برگزار شد | بررسی ۴ مرحله کار خبری در شرایط بحران

چهار مرحله بحران

عضو هیئت مدیره خانه مطبوعات کشور در این مراسم اظهار کرد: بحران به معنای عام خود دارای چهار مرحله است؛ ابتدا دوره پیش از بحران رخ می‌دهد، سپس در جریان وقوع بحران قرار می‌گیریم، بعد از آن نوبت به دوره پسابحران می‌رسد و در انتها مرحله بازگشت به قبل از بحران به وقوع می‌پیوندد. در هر چهار مرحله، خبرنگار باید در اوج آرامش فکری باشد، از تفکرات سیاسی و جناح‌بندی‌های مختلف فاصله بگیرد و دلیل اصلی وقوع بحران را هدف تولیدمحتوای رسانه‌ای قرار بدهد.

پنجمین نشست تعاملی «رسانه در میدان» در مشهد برگزار شد | بررسی ۴ مرحله کار خبری در شرایط بحران

وی افزود: در هر کدام از این مراحل، شیوه‌های مصاحبه، تدوین مطالب و انتشار آن متفاوت با مرحله دیگر است. به طور مثال، زمانی که بحران در حال وقوع است، صرفاً مصاحبه خبری کاربرد پیدا می‌کند، اما در مرحله پس از بحران، مصاحبه تفصیلی کاربرد پیدا می‌کند و هرچه از زمان وقوع حادثه فاصله می‌گیریم، بر عمق تولید اخبار افزوده می‌شود، زیرا مخاطب انتظار دارد به تدریج از ابعاد پیدا و پنهان بحران آگاه شود و موشکافانه موضوع را بررسی کند.

پنجمین نشست تعاملی «رسانه در میدان» در مشهد برگزار شد | بررسی ۴ مرحله کار خبری در شرایط بحران

در انتهای این نشست کارگاهی، مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی، خبرنگاران و اصحاب رسانه به نگارش میدانی مصادیق مختلف گزارش از سوژه‌های مختلف پرداختند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->